كلينيك تخصصي كاشت مو طب هير كلينيك تخصصي كاشت مو طب هير .

كلينيك تخصصي كاشت مو طب هير

ابرو هاي خالي را چگونه طبيعي پر كنيم؟

امروزه ابروهاي پر و نامنظم مد سال شده است. به همين بهانه شما را با روش‌هاي جديد اكستنشن يا كاشت ابرو كه اين روزها طرفداران زيادي در آرايشگاه‌ها داشته آشنا مي‌كنيم. به هر حال داشتن ابروهاي پر و نسبتا پهن نه‌تنها صورت را جوان‌تر نشان مي‌دهد، بلكه چشم‌ها را هم درشت‌تر مي‌كند و درصد زيادي از خانم ها اين مدل ابرو را انتخاب مي نمايند.

ابرو هاي خالي را چگونه طبيعي پر كنيم؟

اگر شما ابروهاي خالي يا تارهاي نازكي داريد و نميتوانيد به دليل هزينه كاشت از روش كاشت ابرو استفاده نماييد مي توانيد از ژل يا داروهايي كه باعث پرپشتي ابروهايتان مي شود استفاده نماييد يا اينكه با سايه يا مداد همرنگ ابروهايتان آنها را پر نماييد،اگر ابروهايتان خيلي خالي شده است مي‌توانيد از تاتوي ابرو يا ‌هاشور به سليقه خود استفاده كنيد.
اكستنشن ابرو
اكستنشن ابرو هم يكي از رايج‌ترين مد‌ل هاي پرطرفدار خانم ها مي باشد نحوه كار مشابه مژه است، با اين تفاوت كه ابتدا پوست زير ابرو را بايد كاملا تميز كرد و سلول‌هاي پوستي مرده را برداشت تا دوام و ماندگاري اكستنشن بالا برود. ابروها با چسب مخصوص بي‌رنگ لابلاي ابروهاي واقعي قرار مي‌گيرند ، بايد از شستشو ابروهايتان بعد از اكستنشن جلوگيري نماييد و هر دوهفته يكبار جهت ترميم به متخصص مورد نظر مراجعه نماييد.

 

منبع : كلينيك كاشت ابرو طب هير


برچسب: كلينيك كاشت ابرو، كاشت موي طبيعي، كاشت مو، هزينه كاشت ابرو، كاشت مژه، دليل ريزش ابروها، كاشت ابرو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۸:۰۲ توسط:داريوش حقيقي موضوع: نظرات (0)