کلینیک تخصصی کاشت مو طب هیر کلینیک تخصصی کاشت مو طب هیر .

کلینیک تخصصی کاشت مو طب هیر

ابرو های خالی را چگونه طبیعی پر کنیم؟

امروزه ابروهای پر و نامنظم مد سال شده است. به همین بهانه شما را با روش‌های جدید اکستنشن یا کاشت ابرو که این روزها طرفداران زیادی در آرایشگاه‌ها داشته آشنا می‌کنیم. به هر حال داشتن ابروهای پر و نسبتا پهن نه‌تنها صورت را جوان‌تر نشان می‌دهد، بلکه چشم‌ها را هم درشت‌تر می‌کند و درصد زیادی از خانم ها این مدل ابرو را انتخاب می نمایند.

ابرو های خالی را چگونه طبیعی پر کنیم؟

اگر شما ابروهای خالی یا تارهای نازکی دارید و نمیتوانید به دلیل هزینه کاشت از روش کاشت ابرو استفاده نمایید می توانید از ژل یا داروهایی که باعث پرپشتی ابروهایتان می شود استفاده نمایید یا اینکه با سایه یا مداد همرنگ ابروهایتان آنها را پر نمایید،اگر ابروهایتان خیلی خالی شده است می‌توانید از تاتوی ابرو یا ‌هاشور به سلیقه خود استفاده کنید.
اکستنشن ابرو
اکستنشن ابرو هم یکی از رایج‌ترین مد‌ل های پرطرفدار خانم ها می باشد نحوه کار مشابه مژه است، با این تفاوت که ابتدا پوست زیر ابرو را باید کاملا تمیز کرد و سلول‌های پوستی مرده را برداشت تا دوام و ماندگاری اکستنشن بالا برود. ابروها با چسب مخصوص بی‌رنگ لابلای ابروهای واقعی قرار می‌گیرند ، باید از شستشو ابروهایتان بعد از اکستنشن جلوگیری نمایید و هر دوهفته یکبار جهت ترمیم به متخصص مورد نظر مراجعه نمایید.

 

منبع : کلینیک کاشت ابرو طب هیر


برچسب: کلینیک کاشت ابرو، کاشت موی طبیعی، کاشت مو، هزینه کاشت ابرو، کاشت مژه، دلیل ریزش ابروها، کاشت ابرو،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۸:۰۲ توسط:داریوش حقیقی موضوع: نظرات (0)